Prema anketi o potencijalima za predstojeću zimsku sezonu 2024/25 koju je sprovela Turistička organizacija Austrije (Österreich Werbung), Austrija ostaje glavna destinacija na najvažnijim emitivnim tržištima.
Austrija ostaje među dve najbolje destinacije za zimske sportove na devet od deset ispitanih tržišta (Austrija, Nemačka, Švajcarska, Holandija, Velika Britanija, Danska, Češka, Mađarska, Italija i Rumunija).
Rezultati ankete proizilaze od 11.000 ispitanika iz 10 zemalja:
- Praznično raspoloženje i ekonomska procena potencijalnih gostiju napredovali su u odnosu na anketu iz 2023/2024 godine
- Sklonost štednji poslednjih godina primetno je opala
- 17 miliona ljudi gotovo sigurno planira da provede zimski odmor u Austriji; više neodlučnih smatra Austriju zanimljivijom turističkom destinacijom nego prošle godine.
- Zimski sportski odmori su i dalje omiljeni i traženiji nego ikad

Porast raspoloženja za odmor evidentan na tržištima
„Raspoloženje naših potencijalnih gostiju je u poslednjih 12 meseci postalo znatno optimističnije. Vreme, želja i novac za zimski odmor su značajno poboljšani, a takođe se smanjio i teret visoke inflacije. Što se tiče potražnje za predstojeću zimsku sezonu, trenutno pretpostavljamo dobru osnovu za uspešnu zimu 2024/25.“, rekla je državna sekretarka za turizam Suzana Kraus-Vinkler (Susanne Kraus-Winkler), tokom prezentacije ankete.

Pročitajte još: Aerodrom Beč imao preko 3 miliona putnika u septembru
Nove marketinške aktivnosti imaju za cilj da izazovu entuzijazam za Austriju kao zimsku destinaciju
„Kada su zimski sportovi u pitanju, Austrija je očigledno broj jedan i zato smo poznati i cenjeni. Takođe, sve više ciljamo na goste koji su zainteresovani za sve aktivnosti van staza. Zbog toga ćemo 2024. godine po prvi put, pored klasičnog oglašavanja zimskih sportova, prikazati šta Austrija još ima da ponudi zimi. Sa našom vodećom marketinškom kampanjom „NoSki Instructor“, ubeđujemo neodlučne ljude na duhovit način“, objasnila je direktorka Turističke organizacije Austrije Astrid Steharnig-Štaudinger (Astrid Steharing-Staudinger) u razgovoru sa novinarima.

Marketinške aktivnosti Turističke organizacije Austrije – zimske aktivnosti na i van staza i fokus na Svetsko prvenstvo u skijanju u Salbahu (Saalbach)
Tokom predstojeće sezone Turistička organizacija Austrije će zajedno sa 84 partnera iz turističkog sektora promovisati zimski turizam na 13 tržišta – Nemačkoj, Švajcarskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Holandiji, Belgiji, Danskoj, Švedskoj, Francuskoj, Poljskoj, Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj i Rumuniji.
Kampanja ima za cilj da inspiriše goste austrijskim životnim stilom zimi. Turistička organizacija Austrije planira da se u kampanji više fokusira na emocije umesto na zamenljive slike pejzaža i udaljava se od klasičnih stereotipa sa kojima se zimski odmori u Austriji obično povezuju.
Izvor: Österreich Werbung, foto:Naslovna/ Österreich Werbung