Kroz sve aerodrome u sastavu grupe prošlo je 32,9 miliona putnika, što je rast od četiri procenta u odnosu na prethodnu godinu, dok je sam bečki aerodrom opslužio 24,6 miliona putnika, odnosno gotovo dva procenta više nego u istom periodu 2024. godine. Uz povećan broj letova i snažan rast teretnog saobraćaja, Beč pokazuje jasne znake potpunog oporavka i daljeg širenja.
Finansijski pokazatelji prate ove trendove: prihodi grupe porasli su na 845,5 miliona evra, dok je EBITDA dostigla 377,1 milion, a EBIT 278,8 miliona evra. Neto dobit iznosi 215,7 miliona evra, uz stabilan operativni novčani tok uprkos rastu poreskih opterećenja. Uprava naglašava da je kombinacija rasta broja putnika i snažnih rezultata vanvazduhoplovnog sektora ključ održane profitabilnosti.
Posebno se ističu investicije, koje su ove godine dostigle gotovo 300 miliona evra, čime je 2025. postala jedna od najintenzivnijih investicionih godina u istoriji kompanije. Najveći projekat ostaje južno proširenje terminala u Beču, u koje je u prvih devet meseci uloženo 95,6 miliona evra. Snažan investicioni ciklus nastavlja se i na Malti, gde je ove godine izdvojeno više od 42 miliona evra. Aerodrom uvodi i novu komercijalnu ponudu: početkom godine otvoriće se hotel sa 510 soba, što dodatno jača poslovni model koji ne zavisi samo od avio-saobraćaja.
Pozitivan trend vidljiv je i u oktobru, kada je grupa zabeležila 4,1 milion putnika, odnosno rast od 6,7 procenata u odnosu na prošlu godinu. Sam Aerodrom Beč opslužio je 3,1 milion putnika, uz rast od 3,7 procenata. Najveći skok beleži se na linijama ka Bliskom istoku, gde je broj putnika porastao za čak 44,2 procenta, kao i prema Dalekom istoku, gde je rast 15,8 procenata. Oporavak dugolinijskog saobraćaja podržavaju nove ili obnovljene rute avio-kompanija Scoot, ANA i Hainan Airlines.
Aerodrom takođe najavljuje ohrabrujuće najave za letnju sezonu 2026. godine. Austrian Airlines planira povećanje kapaciteta, Etihad uvodi dodatne letove za Abu Dabi, SAS se vraća u Beč, a Condor širi svoju ponudu prema Frankfurtu. Iako Ryanair i Wizz Air smanjuju kapacitete, bečki aerodrom i dalje ostaje najtačniji aerodrom u Evropi u kategoriji čvorova sa više od 30 miliona putnika.

Poslovni segmenti grupe ostaju stabilni i dobro uravnoteženi. Aerodromske operacije beleže rast prihoda i visok EBIT, dok sektor trgovine i nekretnina nastavlja da jača svoj značaj u ukupnoj dobiti. Aerodrom Malta ističe se kao jedno od najprofitabilnijih tržišta unutar grupe, posebno u mediteranskom regionu.
Kompanija zadržava prognozu za celu 2025. godinu: očekuje se oko 32 miliona putnika u Beču i 42 miliona na nivou grupe, uz prihode od približno 1,08 milijardi evra i neto rezultat od oko 230 miliona evra. Investicioni plan ostaje nepromenjen, osim u slučaju većih geopolitičkih poremećaja.
Ukupan rast putničkog saobraćaja od januara do oktobra potvrđuje da Aerodrom Beč učvršćuje status jednog od vodećih evropskih centara, posebno na pravcima ka Bliskom i Dalekom istoku, ali i kroz snažne sezonske rezultate na Malti i u istočnoj Slovačkoj. Trendovi ukazuju da će Beč i u narednim godinama ostati ključna tačka evropske avijacije.
